Begin augustus heeft Stichting Dessi Tuji een oproep gedaan voor het sponsoren van bomen maar vooral ook fruitbomen, dit vooruitlopend op het voedselproject.
Door de enorme inflatie zijn de bomen twee keer zo duur als vorig jaar!
Inmiddels is er een bedrag opgehaald van € 1.750 en vanuit de Stichting is nog € 1.000,- bijgelegd. Inderdaad nog niet genoeg om voor de drie scholen alle bomen te planten. Toch gaan we hiermee door omdat het belangrijk is voor de kinderen om in een groene omgeving op te groeien maar ook om straks voldoende fruit te hebben voor de broodnodige vitamines!
Goed om te weten dat de boompjes bij de lokale kweker worden gekocht waarmee ook de economie weer een boost krijgt.
De foto’s en filmpjes laten zien dat de kinderen zeer betrokken zijn bij het planten van de bomen. Een stukje verantwoordelijkheid om aan hun eigen toekomst te werken!
Hoe mooi zou het zijn als we voor dit jaar nog de laatste 150 boompjes (€ 1.000,-) ook gesponsord krijgen!
Hierbij nogmaals een oproep. Doneer via deze website of maak uw bijdrage over op:
NL09 INGB 0008 0218 55 t.n.v. Stichting Dessi Tuji ovv fruit en bomen.
Alvast dank voor uw bijdrage!