Doneer nu

Elk kind waar ook ter wereld heeft recht op een eerlijke kans op een toekomst. Wij doen dit door de kinderen te ondersteunen met goed onderwijs, water, sanitair en elektriciteit. Maar ook mogelijkheden om te sporten en daardoor te ontspannen door het aanleggen van sportvelden.

U kunt samen met ons het verschil maken voor deze kinderen.

Bedrag

Periodiek schenken

Als je je donatie aan Stichting Dessi Tuji voor minimaal vijf jaar vastlegt als periodieke schenking, dan kun je je gift aftrekken van de belasting. Je krijgt dan een deel van het geschonken bedrag terug van de Belastingdienst. Kies je ervoor dat belastingvoordeel óók te doneren – geheel of gedeeltelijk – dan help je nóg meer kinderen, terwijl je netto hetzelfde betaalt.

Voor meer informatie en het schenkingsformulier kijk op www.belastingdienst.nl of mail naar info@stichtingdessi.org voor meer informatie.

Zet je eigen talenten in om een actie te starten voor de kinderen in Deda! Van zwemmen tot hardlopen. Van een statiegeldactie tot een karweitje. Alles is mogelijk!  Want samen geven we kinderen de kans om kind te zijn, om te overleven en zich te ontwikkelen. Kinderen zijn de toekomst en kunnen veranderingen teweeg brengen. Want zoveel begint bij een kind,  als het tenminste kansen krijgt.

Heb je vragen of ideeën neem dan contact met ons op via info@stichtingdessi.org