Hierbij vindt u het Jaarverslag 2023 van Stichting Dessi Tuji. Er is weer met zorg aan gewerkt en we hopen dat dit u een goed beeld geeft van wat we het afgelopen jaar hebben gedaan en wat er staat te gebeuren in 2024.

Wij zijn nog steeds blij om in een positie te verkeren waarin wij de mensen, die veel minder bedeeld zijn, mogen helpen. Woorden kunnen niet uitdrukken wat dit betekent voor een klein deel van de wereldbevolking. Maar de blijdschap van een kind dat naar school mag is zoveel waard.
Natuurlijk mede dankzij uw hulp kunnen wij uitvoering blijven geven aan waar de stichting voor staat, namelijk:

Ieder kind verdient de kans

om zich te ontwikkelen.

Wij wensen u veel leesplezier en danken u nogmaals hartelijk voor uw niet aflatende steun voor de kinderen in Ethiopië.