Skip to main content

De vakanties beginnen en het is dan ook weer tijd om bomen te planten want het is ook regentijd in Ethiopië.

Waarom is het goed om bomen te planten?

Een boom produceert zuurstof
Een boom geeft schaduw
Een boom zorgt voor verkoeling
Een boom zorgt voor bodemleven
Een boom trekt vogels en insecten aan

Maar het planten van bomen is ook belangrijk om ontbossing tegen te gaan en erosie van de bodem te voorkomen.

Dus doneer een boom!

Voor slechts 5 euro kunnen de kinderen in Hidi weer een boom planten tijdens de jaarlijkse boomplantdag. Het streven is om 100 bomen bij te planten.

Help je mee?

Steun met een bijdrage op rekeningnummer NL09 INGB 0008 0218 55 t.n.v. Stichting Dessi Tuji o.v.v. BOOM of via deze website.

Alvast hartelijk dank!